Menü
Kosár

Gyakori kérdések

  •          Mennyi a szállítási költség?

Szállítási költség táblázat: ITT!

Összeghatártól függően, az egész országra érvényes gyűjtőfuvaros szállítási díjak. Egyeztetett szállítási időpont igénye esetén árajánlatot adunk.


  •          Vállalják-e a bútorok összeszerelését?

Egyedi árajánlatot adunk kérés esetén a bútorok összeszerelésére.

 

  •          A kiszállító felviszi az emeletre a megrendelt bútort?

A Szállítási költségeket tartalmazó táblázatban szereplő összegek a címre szállítást tartalmazzák. Amennyiben emeletre kell felvinni a bútorokat, az a szállítóval a helyszínen való egyeztetéssel, külön díjazás ellenében lehetséges.


  •         Van lehetőség méretre gyártatni a bútorokat?

Bútorok rendkívül széles választékát forgalmazzuk, így szinte biztos, hogy találunk olyan bútort, amely megfelel az Ön igényeinek. Azonban sajnos nem tudjuk a termékeket más méretben megrendelni, mint ami a weboldalon szerepel.


  •          Hogyan fizethetem ki a rendelt bútort?

Különböző fizetési módok közül választhat: fizethet átvételkor készpénzben, illetve banki átutalással. Amennyiben a banki átutalást választja, Proforma számlát állítunk ki, melynek kiegyenlítése után kerül szervezésre a szállítás.


  •          Hogyan tudok rendelni?

Rendelését leadhatja a honlapon keresztül, vagy e-mailben az info@bohemiabutor.hu címen.  Amennyiben e-mailben szeretne rendelni, kérjük, küldje el az alábbi adatait: teljes név, kiszállítási cím (irányítószámmal), telefonszám, választott fizetési mód, valamint a teljes terméklista minden választási lehetőséggel. Amennyiben kérdése van, telefonon keresztül is szívesen segítünk a 06-1-412 1174 -os telefonszámon. 


  •           Honnan tudom, hogy hol jár a rendelésem?

Rendelésének állapotáról további információt kérhet a 06-1-412 1174 -os telefonszámon, vagy e-mailben az info@bohemiabutor.hu címen. Kérjük, ehhez adja mega visszaigazolt rendelésének számát, és mi tájékoztatjuk rendelésének állapotáról, illetve, amennyiben lehetséges, a kiszállítás várható idejéről.

 

  •         Hogyan mondhatom le a megrendelésemet?

Az info@bohemiabutor.hu címen, írásban a rendelést visszaigazoló e-mailre hivatkozva.

Amennyiben cégre vásárolt, nem áll módjában visszaküldeni a vásárolt terméket.

 

  •           Mi a teendő, ha vissza szeretném küldeni a bútort?

Amennyiben vissza szeretné küldeni a rendelt bútort, írjon nekünk e-mailben az info@bohemiabutor.hu címre, vagy hívja a 06-1-412 1174  -as telefonszámot. A termék visszaszállítása a Vevőt terheli. A bútor nem lehet sérült, nem lehet összeszerelve, és az eredeti csomagolásban kell visszaérkeznie raktárunkba a 2234 Maglód, Rákóczi u.21 címre. Miután megbizonyosodtunk a termék sértetlenségéről 14 napon belül megadott bankszámlaszámra visszautaljuk a vételárat. (A szállítási költséget nem.)

 

  •          Mi a teendő, ha a bútor hibás vagy sérült?

Amennyiben sérülést észlel, kérjük, fényképezze le a sérülést, az eredeti csomagoláson található címkét, és jelölje be a szerelési rajzon a sérült, vagy hiányzó elemeket és küldje el az info@bohemiabutor.hu e-mail címre. Ezeket a képeket továbbítjuk a gyártónak, aki felméri a sérülés mibenlétét. A sérült elem kicserélésre kerül, a hiányzó elemeket pótoljuk a lehető legrövidebb időn belül.


  •         Hogyan kapom meg a sérült bútort helyettesítő jó terméket?

A csere bútor kiszállítása az Eladó költségét terheli. A csomag méretétől függően vagy gyűjtőfuvaros szállítással, vagy postai úton kerül kiszállításra.


  •          Mikor és hogyan kapom meg a számlámat?

Minden esetben Áfás számlát állítunk ki, melynek eredeti példányát a garancia jeggyel együtt postázzuk. Amennyiben szeretné a számlát PDF formátumban e-mailben előzetesen megkapni, kérjük jelezze az info@bohemiabutor.hu email címen.


A jobb felhasználói élmény érdekében weboldalunkon cookie-kat használunk. A weboldal böngészésével Ön elfogadja a cookie-k használatát. Adatkezelési tájékoztató.